Op donderdag 17 mei heeft de Falken Tyres, de officiële partner van voetbalclub Liverpool FC, zijn nieuwe wereldwijde campagne “On the pulse” gelanceerd door het maken van een uniek muzieknummer samen met Liverpool FC spelers Alex Oxlade-Chamberlain, Dominic Solanke, Trent Alexander-Arnold en Joe Gomez.

Falken is begonnen met het uitzoeken wat het DNA van Liverpool FC nu precies is door te praten met de spelers van het 1e team, jeugdspelers, damesspelers, legendes en fans van over de hele wereld. Deze gesprekken vormden de basis van het nummer wat geproduceerd is door de Liverpoolse muziekproducent Michael Seary. Alex Oxlade-Chamberlain en Dominic Solanke brachten enige tijd in de studio door met Michael bij het mixen van het nummer en droegen ook muzikaal hun steentje bij door enkele gedeeltes op de drums te spelen, die later in het nummer werden opgenomen.

Michael Seary, die het nummer produceert zegt: “of het nu om de spelers op het veld gaat of de fans op de tribunes, we wilden in het nummer een gevoel meegeven van alle emoties, van de overwinningen en de tegenslagen, van de enerverende en bloedstollende momenten die je als deel van deze prachtige club meemaakt”.

“Het is een voorrecht om dit unieke nummer te maken als deel van onze samenwerking met Liverpool FC”, aldus Markus Bogner, directeur en COO van Falken Tire Europe. Het DNA van Liverpool FC is wereldwijd zo herkenbaar als een symbool van emotie en passie. Waarden die horen bij Liverpool FC maar ook uitstekend bij Falken. Bovendien was dit een uitstekende mogelijkheid om spelers en fans dichter bij elkaar te brengen. Zo willen we graag nog meer speciale mogelijkheden creëren om de harten van de fans sneller te laten kloppen”.

Bekijk de Making of: https://bit.ly/2wKHhCa
Bekijk de videoclip: https://bit.ly/2ItOdoA